dimecres, 8 de novembre del 2017

19 d'octubre de 1959













El tiet Toni, germà petit de la meva mare, i l’Amàlia, la tieta Amàlia, es casaven a Montserrat.

La meva germana i jo estrenàvem abric de quadres blancs, blaus i vermells (*) i unes sabates negres de xarol.

Dinàvem a la Colònia Puig (**). A les postres la canalla jugàvem i corríem amunt i avall, i jo vinga a caure. “Està molt esvarada, l’hi ha pujat al cap el dit de xampany que l'hi ha donat l’avi Antonio” deien.

No i no, eren aquelles sabatetes de xarol, molt boniques, sí, però amb una sola massa llisa.

Esvarada? No, neguitosa, dissabte abans de plegar la N i jo ens havíem estirat les trenes i demà ens retrobaríem a l’escola. 



*    ens l’havia fet la Inés, una amiga molt amiga de la meva mare que feia de modista a Barcelona
**  baixant del monestir cap a Monistrol,  molt a prop del convent de les benetes.
*** jo tenia 5 anys i mig i l’Àngels, la meva germana acabava de fer-ne 3. La tieta en tenia 22

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada